sobota, 18 lipca 2015

PRAWDOPODOBNIE OSTATNIE INFO

  Zaczęłam się zabierać za pisanie 7 rozdziału ale i tak nikt z Was nie będzie wiedział o co chodzi, skoro nawet ja nie pamiętam co się wydarzyło. Mam pomysł na nowego bloga. Może nie tu, może być na Wattpad'zie jeśli bylibyście zainteresowani.
To taki główny zarys:

Po zakończonej nauce w liceum, przychodzi czas na studia. Lexy ma dosyć Polski. Postanawia wyjechać do Londynu. Jej dwie przyjaciółki wkrótce do niej dołączają. W tym samym czasie trwają nabory do 1 edycji nowego programy telewizyjnego Star Maker mającego za zadanie znalezienia nowych talentów. Dziewczyny postanawiają spróbować tam swoich sił. Czy im się uda? 


Gdyby ktoś był zainteresowany czytaniem, niech napisze coś w komentarzu, cokolwiek. A, no i napiszcie gdzie wolelibyście czytać - tu czy na Wattpad'zie

  Były też prośby o napisanie ostatniego rozdziału, chociażby kończącego tą historię.. Jeśli kilka osób będzie zainteresowanych, napiszę :)

Alex xox

5 komentarzy:

  1. Anonimowy00:38:00

    Blagam cie nie koncz tego bloga bo se zyly ogole, nie bo dobra bez przesady xD ale nie koncz proooooosze, a tego nowego bloga to wolalabym osobiscie tutaj :) i to tyle weny zycze dobrej nocy bo pisze to o 00:38 xD no i papa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:20:00

    napisz jeszcze jakiekolwiek zakończenie, prosze !!! a to nowe chyba lepiej na wattpad'zie <3 dziękuję że dla nas piszesz i życze weny na nowe opowiadanie <333 paa ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, przepraszam za spam, ale chciałam zaprosić cię na nowe rozdziały Czterech żywiołów i Prophecy of Alamer ;)

    http://poweroffourelements.blogspot.com/
    http://elfiahistoria.blogspot.com/

    Nie wiem, czy jeszcze czytasz, bo ostatnio praktycznie nikt nie pozostawia po sobie śladu, więc napisałam :)
    Oczywiście nie mam ci za złe, jeśli zakończyłaś już przygodę z moimi blogami ;) Po prostu chciałabym wiedzieć.
    Pozdrawiam, Meridiane

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, nie kończ tego ja Cię proszę. Jestem tu z Tobą od pierwszego rozdziału i chyba się rozpłaczę jak ty oficjalnie stwierdzisz, że to już koniec... Cóż, jeżeli już musiałabyś pisać tego drugiego bloga, to było by mega, gdyby był na Bloggerze :D No i oczywiście kończąc mój komentarz życzę Ci mega dużo weny i czasu. Papa, czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08:00:00

    Napisz chociaż jakieś zakończeniwe bo wielka szkoda jest tak zostawić tak wspaniałe opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń