piątek, 22 listopada 2013

MEGA WAŻNE! SKOMENTUJ KONIECZNIE!

Zauważyłam coraz mniejszą liczbę czytających osób. wiem że blog się skiepścił. Nwm co mam z tym zrobić.. Pytanie czy chcecie go dalej czytać.. Mam 2-3 osób które wiem że czytają i czytać będą + komentują. A reszta? Kiedyś tygodniowo było 1000 odsłon. Teraz to ledwie 500.. Napiszcie co się Wam podoba w tym blogu, co nie. napiszcie czy chcecie go dalej czytać. To jest mi potrzebne. inaczej go zawieszę a uwierzcie mi że blog jest dla mnie MEGA ważny. Dlatego też ta informacja jest MEGA WAŻNA.
Licze na odpowiedzi w komentarzach lub na mailu - alexglina@op.pl;ub maile wysyłane z formularza kontaktowego. Tak czy inaczej do usłyszenia./
Alex

7 komentarzy:

  1. Powiem jedno ten blog jest swietny tyle ze sa coraz krotsze rozdzialy i musimy jesze na dodatek dlugo czelac jak bys miala juz cos zmienic to zeby byly dluzsze ale jak sie nieda to chociaz czesciej dodawane naprawde cie rozumiem i nieobrazaj sie na mnie slonko xx naprswde swietny blog przeczytalam go calego i bardzo duzo sie wyplakalam bo za bardzo to przezywalam ale tak juz mam i czekam na nastepny rozdzial kocjam cie xx mam pytanko czy uda ci sie go napisac do niedzieli (23/11/13) byla bym bardzo wdxieczna xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:35:00

    Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z przedmówczynią postaraj się aby rozdziały były dłuższe choc sama tego nie umiem :) oraz dodawane częściej a reszta jest wspaniała czekam z niecierpliwścią na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest świetny, czytam go z chęcią i nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów. Szkoda tylko że rozdziały są krótkie, ale i tak jest świetny! Pisz dalej, masz ogromny talent. Wiem co to znaczy (taka sytuacja) u mnie też nikt nie komentuje i nie czyta. Jestem z tego powodu zawiedzona bo wcześniej komentowali. Mam nadzieję że uda ci się napisać nowy rozdział do jutra. Trzymam kciuki i życzę weny kochana<3
    PS. Wpadaj do mnie iamabigtrouble.blogspot.com /Holly

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalej :) Rozdziały są genialne musisz wiedzieć, że czytam mało trwających blogów więc twój jest wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na razie to jestem na początku i staram się czytać, kiedy mogę, ale nie zawieszaj bloga. :) Jest spoko.

    OdpowiedzUsuń