poniedziałek, 30 września 2013

30.000 wyświetleń! + ważne informacje!

  Z okazji 30.000 wyświetleń chciałabym wam bardzo serdecznie podziękować! Ostatnimi czasy zauważyłam że tygodniowo jest ok. 1.000 odsłon co wręcz nie mieściło mi się w głowie! Wow, jesteście niesamowici! Mam nadzieje że dalej tak będzie :) 

(Jestem obecnie na kilku dniowym wyjeździe nad morze i postanowiłam się trochę wysilić :P)

A tak wg. to od pewnego czasu myśle nad założeniem kolejnego bloga.. Oczywiście nie tak zaraz ale za jakiś czas.. Ponieważ nie wyszło mi trochę pisanie 'Operacji One Direction' do której link znajduje się u góry strony, postanowiłam założyć bloga który nie byłby jednym z tych słitaśnych blogów o miłości i bla, bla, bla, tylko bardziej o normalnym życiu. Oczywiście o 1D. Mam 2 opcje:

  1. Dziewczyna poznaje Harry'ego przez internet! Z początku myśli że to tylko jakaś fałszywka i nie traktuje tej znajomości jakoś specjalnie poważnie jednak po pewnym czasie udaje się jej zbliżyć do chłopaka. Jest ona Polką! I jest w gimnazjum. Nie jest zbyt dobra z angielskiego ale dzięki Harry'emu jej poziom znacząco się polepsza. Zostają przyjaciółmi. A co dalej? To się zobaczy. Ważne jest tylko tu i teraz.

  2. Uczennica francuskiej szkoły średniej zostaje przeniesiona do angielskiego internetu za pomocą międzynarodowej wymiany międzyszkolnej. Zostaje pół nauczycielką (uczy się z innymi ale jest nauczycielką dla jednej z klas) i rozpoczyna nowy etap w swoim życiu. Kogo tam spotka? Czy chłopak z domu dziecka zostanie jej przyjacielem? Tego dowiecie się czytając tego bloga.

Osobiście wole tego 1 ale jak tam się wam podoba :) w 1 miałabym większe pole do popisu, bardziej paznalibyście samą mnie i moje myśli, problemy i zabawne sytuacje które mnie spotykają natomiast w 2 poczytalibyście o mich szkolnych wpadkach :P

Jest jednak jeszcze możliwość waszej propozycji. Jeśli masz jakiś pomysł a sama/sam nie chcesz pisać, napisa do mnie z formulaża kontaktowego po prawej stronie bloga.
 
Jeszcze raz dziękuje i gorąco pozdrawiam! 
Alex <3

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też 1 !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi podoba się i 1 i dwa :P oba są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:35:00

    Och 1 zapowiada sie ciekawie ! Mam nadzieje ze napiszesz wlasnie 1 :* bede czekac kochana :**

    OdpowiedzUsuń