niedziela, 2 czerwca 2013

WAŻNE!!!

Rozdział nie pojawił się dziś bo
a) muszę się nauczyć na klasówke z matmy i zrobić zadania na nią
b) jestem na was zła bo dopiero w ciągu ostatnich dwóch dni sobie o mnie przypomnieliście i zaczęliście dodawać komentarze
c) straciłam wene. Moje nowe motto? Tak gdzie zaczynają się problemy osobiste, tam kończy się wena a tych pierwszych mam całkiem sporo -.-
d) Boje się trochę że jeśli tak dalej pójdzie to będę musiała zawiesić bloga bo widzę że przestał się wam podobać :( jeśli coś zwaliłam to zapiszcie mi to!
Jak coś to jestem na czacie obok albo piszcie do mnie na maila alexglina@op.pl
Serio! Bardzo by mi było miło gdyby ktoś do mnie napisał!
Alex :*

4 komentarze:

  1. Anonimowy16:05:00

    Twój blog naprawdy jest świetny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:59:00

    I've been browsing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pгettу worth enοugh
    for me. Pеrsοnallу, іf all wеbmasters and bloggers mаde gοoԁ content
    as you did, the net wіll bе а lοt more useful
    than eveг before.

    Alѕo visіt my web blog - hakopedia.org

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:25:00

    to jest genialne. tylko nie zawieszaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11:51:00

    Prowadzisz świetnego bloga, i nie chcę żebyś go zawiesiła

    OdpowiedzUsuń