niedziela, 21 kwietnia 2013

:)

Rozdział (chyba) się dziś nie pojawi ale zamiast tego chciałabym żebyście przeczytali coś co pisałam na moją stronke o 1D. Przeczytajcie, pomyślcie, skomentujcie. Proszę :) są to 3 wpisy 


Na stronke
1.Hej, pamiętacie mnie? Jestem Alex :) Nie wpadam zbyt często bo mam sporo spraw na głowie a dziś wpadłąm żeby coś ogłosić
Dziś, dopiero przejrzałam na oczy. i wiecie co? Wg mnie to 1D wcale nie są tacy cudowni jak sie nam wydaje. Modest karze im skakać jak małpką bo zarabiają na tym kase. Pomyślcie.. Może oni mają nas już troche dość. Fani, owszem, fajnie ale to jest troche wkurzające jak ktoś chce im zrywać gacie bo ich 'kumpli' chce zobaczyć. Oni nas kochają ale dla nich też to jest męczące. Zrozumnie to do cholery! My, direcrtioners (w większości) żyjemy w całkowicie odmiennym świecie! Myślimy że jak ich zobaczymy to oni sie do nas przytulą, pocałują i powiedzą że na nas czekali całe życie! W większości blogów, jak czytam, to faceci robią dziecko tuz przed ślubem. Czy to jest dla was normalne?! Przecież takie przypadki sie zdażają raz na kilka set a nie w każdym blogu! Nie bde mówić że oni nas nie znają bo nie chce was dołować czy coś ale my widzimy tolko ich dobre cechy a tych złych, nie. Pomyślcie troche o tym a też dojdziecie do tego co ja..


2.Witam, to znowu ja, Alex. Dziś zdałam sobie sprawę z tego że mamy strasznego świra na punkcie 1D. Robimy rzeczy których normalnie nigdy byśmy nie zrobili. Np. Nasza kochana Mrs.Horan sie tnie. Dla mnie to jest poprostu chore! Ja niecierpie bólu i bym nawet tak nie mogła.. Kochana, dlaczego to robisz? Niszczyła siebie dla nich! Nie widzisz tego?! Czy oni są tego warci?! Pomyśl jakby sie poczuli gdyby sie dowiedzieli?! 
Dziś weszłam na 'Gwiazdunie' i przeczytałam artykuł o tym że Harry przespal ze striptizerką. 
1. To jego sprawa z kim sypia!
2. Jak robi z siebie idiotę to niech robi to dalej
3. Skąd mamy pewność że to prawda. Może to tylko zmyślona historia którą wykorzystała ta dziewczyna dla własnej sprawy
Mój kolega, który nie bardzo lubi 1D, opowiadał mi o zdjęci na którym jakaś dziewczyna przyciskał tyłek w krocie Zayna na plakacie. Dla mnie to jest chore? Po co to robicie? Czy uważacie dalej że to jest normalne? Ale po co ona to zrobiła? Żeby pokazać że jest cool? Wiecie co mnie wkurza? To że ostatnio poczytałam trochę postów na profilu Hejterów i wiecie co? Mają racje. Zwariowałyśmy na ich punkcie i to nie koniecznie w dobrym tego słowa znaczeniu.. Pomyślcie o tym..
Jutro postaram sie dodać mje kolejne obserwacje :)
Ps. Mam nadzieje że nikogo nie uraziłam a jeśli tak to bardzo przepraszam!!!


3.  Hej. Chyba znowu czas żeby coś napisać.. No więc napisze może tak.. Myślałyście kiedyś o sobie jako dziewczynach albo żonach chłopaków z 1D? Ja tak i to nawet często. Zawsze wyobrażałam sobie ich jako ideały ale wiecie co? Oni wcale nie są ideałami. Są ludźmi! Kilka postów temu pisałam o tym że widzimy tylko ich dobre cechy. Czy to prawda? Wg mnie tak. Patrzymy na nich jak na ideałów a potem, patrzymy na resztę ludzi wokół nas i mówimy że oni są idealni. Są tacy bo (jak przypuszczam) to kręci nastolatki. Plotka dźwignią handlu. Czy Lou naprawdę lubi marchewki? A może tak naprawdę ich niecierpi! Czy Zayn mieszka z Perri bo ją kocha czy tylko dlatego że tak kazali mu ci z góry? Czy Harry naprawę podrywa wszystko co sie rusza czy to jego maska? Czy Liam naprawdę boi sie łyżek czy tylko udaje? A co z Niallem? Czy on kocha jedzenie tak bardzo jak mówi? Możliwe że tak ale to wcale nie jest takie pewne. Oni powiedzieli o tym tylko raz a to my to ukoloryzowałyśmy.
  Czy myślałyście kiedyś o Taylor i Harrym? Ja osobiście  przyjmuje że ich związek był prawdziwy nawet jeśli nie był a wiecie dlaczego? Bo rzeczywiście mogli kłamać ale zazwyczaj to co jest kłamstwem w rzeczywistości jest prawdą a to co jest prawdą, jest kłamstwem. A teraz, po ich zerwaniu, dlaczego tak niecierpimy Tay? Ja kocha, jej piosenki niezależnie czy była, jest czy będzie z Harrym. Nie obchodzi mnie jej wygląd czy to że nie ma biustu. Skoro kocham, muzykę to nie mogę zwracać uwagi na wygląd wykonawcy. Dla mnie liczy się talent! A co z resztą ich dziewczyn? Myślicie że jak one się czują?! Od kilkunastu miesięcy są wciąż w świetle reflektorów tak samo jak ich ukochani. Codziennie dostają setki listów z hejtami i pogróżkami! Dlaczego Liam zerwał z Dan? Ja myśle że ona potrzebowała spokoju chociaż przez trochę ale kiedy jej wsparcie odeszło, a liczba hejtów się powiększyła, ona wróciła do Liama. Kocha go a on ją a wiecie po czym to widać? Jej uśmiech jest szczery. W jej oczach widać iskierki i miłość do jej chłopaka.
  Czy któraś z was myślała kiedyś dlaczego nie przyjechali do Polski? Ja wiele razy. Ostatnio była akcja między fanami 1D a JB. Doszłam do wniosku że to jest bez sensu! To że Bieber do nas przyjechał wcale nie oznacza że lubi Polskę. On tylko zgarnął za to kasę a jego fanki lały w gacie ze szczęścia że ich idol nas kocha. Jasne, miłość może pomieścić wielu ludzi ale nie kilka milionów. Kiedy on powie 'Kocham Was' to czujemy sie tacy wyróżnienie ale czy naprawdę jesteśmy? Przecież ani on ani nawet jeden z 1D nie wie jak sie nazywacie! Przyjmijcie to w końcu do wiadomości! Zacznijcie patrzyć na to co widzicie a nie na to co wiecie! Wiecie że Liam boi się łyżek ale widzicie że dość często się przełamuje i jednak nimi je. Wiecie że Harry sypią z każdą laską ale nie widzicie że to ona to zawsze wykorzystuje! Żadna dziewczyna nie jest aż taka głupia żeby opowiadać światu o tym z kim spała ale jeśli to jeden z chłopaków to na drugi dzień piszą o tym wszystkie gazety. Pomyślcie i przejrzyjcie na oczy!
/Alex

1 komentarz:

  1. Anonimowy08:45:00

    Dałaś mi do myślenia......
    Może tak naprawdę jest ...
    nwm
    Dziękuje ci.

    OdpowiedzUsuń