środa, 11 lipca 2012

Wyjazd

No więc pewnie zastanawiacie się czy o Was zapomniałam i dlaczego nie pisze. odpowiedz jest prosta. Wyjechałam na wakacje. Niestety na trzy tygodnie. Teraz pomyślicie że przecież to nie problem. Może i nie bo mam komputer ale brak w nim internetu. A teraz pytanie skąd pisze. No więc pisze I Phona. Postanowiłam że napisze wam tą notke żebyście wiedzieli czemu nie pisze. Muszę przemyśleć kilka spraw i odnależć siebie. Dlatego możliwe że do końca miesiąca nic nie dodam jednak proszę żebyście nie zapominali o moim blogu. Jak tylko wrócę do domu to napewno dodam nowy rozwiał Kolejna sprawa Mam genialny pomysł na temat kolejnych rozdziałów. Wpadłam na ten pomysł kiedy cztałam jedną z moich ulubionych książek. Będzie to zawiła opowieść dla osób lubiących ciężkie lektury. Mam nadzieje że się wam spodoba. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. Wchodzę tu codziennie więc odpisze jak tylko przeczytam  
To tyle!
Pozdrawiam
Alex :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz