poniedziałek, 2 lipca 2012

Rozdział 1 "Niespodzianka.."

-Dziękuje wam! To jest najlepszy prezent jaki mogłam od was dostać na urodziny-zapiszczała moja najlepsze przyjaciółka Paula
-Nie ma za co!-odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy
-Ale to jeszcze nie wszystko.. - dokończyła moja druga najlepsza przyjaciółka, Kate (tak naprawde to ma na imie Kasia ale nie lubi jak tak na nią mówimy).
-Dziewczyny, pewnie i tak wydałyście już mnóstwo kasy na ten koncert. Nie potrzebuje już niczego więcej do szczęścia. Dziękuje wam Lia i Kate - Lia to moje zdrobnienie, czasem nazywały mnie Amel ale Lia bardziej mi się podobało.
   Stałyśmy centralnie pod sceną, w sekcji dla VIP-ów. To wszystko udało mi się załatwić dzięki tacie. Ma wiele znajomości.. Naprawde dużo mu zawdzięczam i nawet jeśli nie jest idealny to i tak się stara, a to już dużo, nie?
  Po chwili usłyszałyśmy jak ktoś zapowiada występ. Paula wstrzymała oddech, a za nami można było usłyszeć krzyki dziewcząt. Złapała nas za ręce, a z jej ust można było odczytać słowa:
"Zaraz ich zobacze!"
   Uśmiecham się. Patrze na scene gdzie leci jeden z zapowiadających wystep, filmików. Trwa odliczanie. Ostatnie sekundy i.. Widze ich. Wbiegli na scenę śpiewając już piosenke Stand Up. Wszystkie fanki zaczęły piszczeć i krzyczeć z podwójna albo i potrójną siłą niż wcześniej. Patrze na nich. Uśmiechają się. Patrzą na mnie ,a ja puszczam im oczko. Dziwie się że wogule mnie pamiętają.. Ale w sumie to dobrze, nie?
   To jest pierwszy koncert w Polsce zespołu One Direction. Wszystkie fanki czekały na to od bardzo dawna. Z dnia na dzień fanek przybywa. Teraz ok. 55% dziewczyn w wieku nastoletnim (tak my też się zaliczamy do tej grupy) jest fankami tego zespołu, 40% to przeciwniczki, a reszta nie wie że oni istnieją chociaż szczerze im się dziwie bo ich twarze są na pierwszych stronach każdej gazety, a o nich samych jest głośno w radiu i telewizji no bo przeciez rzadko kto (a ja już na dodatek zespół sławny na całym świecie) przyjeżdza do naszej Narnii.
   Kiedy chłopcy schodzili ze sceny, skinęli głową w moją stronę. Wiedziałam co miałam robić. Pokiwałam głową. Zaczęłyśmy się przepychać do wyjścia. Gdy po 30 minutach udało się nam, byłyśmy już wykończone.
-Dobrze - powiedziałam - to teraz czas na niespodziankę
-W takim razie -uśmiechnęła się tejemniczo Kate - idziemy!
-Ale gdzie? - spytała się nas zaskoczona Paula
-Niespodzianka-wymieniłyśmy porozumiewawcze spojrzenia
-Ale...
-Żadne ale-powiedziałam i podałam jej czarny materiał - załóż to
   Dziewczyna popatrzyła się na nas jak na dwie wariatki ale posłusznie to zrobiła. Do uszu włożyłyśmy jej słuchawki i puściłyśmy jej ulubione piosenki.
-Idziemy
   Ruszyłyśmy w strone wejścia dla personelu. Przy wejściu, ochroniarz kazał mi pokazać wejściówki, a następnie wpuścił nas do środka. Ktoś zaprowadził nas pod same drzwi. Grzecznie podziękowałyśmy. Zapukałam do drzwi, po czym lekko nacisnęłam na klamkę. Weszłam do środka troche niepewnie. Bałam się spotkania z nimi bo pożegnaliśmy się w troche niezbyt miłej sytuacji. No, a już szczegulnie z Harrym..
  Staje po środku. Na twarz nakładam uśmiech który powstaje w wyniku zetknięcia się z piątką chłopaków.
-Ymm.. Hej - mówi lekko speszona
Rozglądam się. Nie widze dziewczyn wyglądam za drzwi. Stoją tam. Biore za nadgarstki je obydwie i wciągam do powieszczenia.
-To moje BFF. To jest Kate a to Paula.
-Miło mi.. znaczy nam was poznać. Chociaż w sumie to my się już znamy..- uśmiecha się Liam
-A czemu ona ma na oczach opaskę?- pyta się Louis który od kiedy tu weszłyśmy, dokłądnie ją oglada.
-Bo jesteście prezentem urodzinowym, a ona musi mieć niespodzinkę - mówie
-Dobrze że przynajmniej powiedziałaś, a nie wpakowałaś nas do pudła albo obwiązałaś kokardą.
   Przekręciłam oczami i pokazałam im żeby byli cicho. Razem z przypatrującą się dotychczas Kate, wyjęłyśmy z uszu Pauli, słuchawki i jednym, pewnym ruchem, zdjęłyśmy jej z oczu opaskę. Z początku mrugała oczami bo światło był za ostre ale szybko się przyzwyczaiła do niego. Spojrzała na chłopaków który przed nią stali, potem popatrzyła się na nas. Trudno było stwierdzić co czuje. Napewno była zaskoczona.. Z wilekim uśmiechem na twarzy zaczeła nas przytulać w podziękowaniu, a następnie zrobiła to samo z chłopcami. Oni, troche zdziwieni jej wylewnością, oddali te uściski.
-Mamy do ciebie prośbę - powiedział do mnie Harry kiedy Paula odczepiła się od niego i poszł obściskiwać się z resztą
-No.. - patrze na niego wyczekująco
-Czy mogłabyś nas oprowadzić po Warszawie? - mówi bardzo szybko jakby chcąc się pozbyć tych słów jak najszybciej
-Ale... dziś? - mrugam kilka razy
-Tak - spojrzał na mnie tymi swoimi oczami. Mnie to osobiście nie rusza ale przecież to tylko wycieczka po Warszawie.. Nic strasznego.
-Dobrze ale tylko jeśli zrobicie sobie z nami zdjęcie - wyszczerzyłam się
-Zgoda - uśmiechnął się ukazując swoje dołeczki
-W takim razie chodźmy.. - mówię do chłopców którzy pojawili się tuż obok
-Ale my musimy się jeszcze przebrać - mruczy Zayn
-W takim raz my czekamy przed drzwiami. Tylko pospieszcie się jeszcze - wyszłyśmy z ich garderoby
  Paula znów rzuciła mi się na ramiona
-Dziękuje dziękuje dziękuje...
-Już się uspokój - krzyknęłam przywołując ją do porządku
-Nie wierze! Właśnie poznałam moich największych idoli! Aaa..!
Uśmiechnęłam się i przytuliłam się do niej
-A ja? - pyta Kat i dołącza się do miśka
Po chwili z garderoby wyszli chłopcy
-Idziemy - spytałam się
-Jasne - odpowiedzieli chórkiem. Założyli kaptury i zaczęli iść w stronę wyjścia.
   Wyszliśmy z areny na której odbywał się koncert (była to scena ustawiona przed Pałacem Kultury) i zaczęliśmy iść w stronę Złotych Tarasów. Panowała przyjemna atmosfera. Musze przyznać że to naprawdę fajni goście.. Ciesze się że nie mają mi za złe tego co zrobiłam ich koledze chociaż w sumie sam on też nie jest na mnie zły..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No to mamy 1 rodział. Podoba sie? Mam nadzieje że tak
Piszcie komentarze!
Czekam i pozdrawiam
Alex :*
ps. Następny będzie jutro lub w środe
 
Poprawione 12.03.2013

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł ciekawe jak na to wpadlas
    czekam na nastepne :D

    zapraszam http://mystoryaboutonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero zaczynam czytać, ale już mi się podoba ;p

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. MHHH :D Jak milo wpasc i zobaczys kolejny blog o 1d <3 PISZ DALEJ, BO COŚ CZUJĘ, ZE WYNIKNIE Z TEGO JAKAŚ CIEEEKAWA HISTORIA :****** Jednocześnie chcę podziękować ci za tak aktywne komentowanie na moich obu blogach, nawet nie wiesz ile przyjemnosci sprawia mi czytanie komentarzy :* dziękuę :3 zapraszam cię na nowy rozdzial na czterech zywiolach ;) http://poweroffourelements.blogspot.com/

    ps jeeśli lubisz czytać imaginy o 1d to zapraszam na : http://justdreamabout1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń